Alerjikrinit Şuan kafasında şakaklar 38 i geçti. Ama ensesi avuç içi 37,8 cıkıyo hangisini baz almam lazım. Koltuk altı suan giyinik olduğu için çok yüksek çıkıyor. Temassızla ölçüyorum yardım edin
Elika00 Alerjikrinit ateşi varsa atletle dursun canım bi on dakika dursun sonra koltuk altından ölç. Diş çıkartıyorsa kafası biraz yüksek olabilir eklem yerlerine soğuk bez uygula düşmezse ılık duş aldır
AliAreninAnnesi Alerjikrinit üstünü çıkar canım kıyafetlerde çocuğu sıcak tutar. Çıkardıktan 5 dakika sonra koltuk altını güzelce kuru bezle sil sonra koltuk altından ölç kafa ateşi genelde yüksek çıkar. 2 hafta önce ateşlendik bizde koltuk altından 37,5 olunca müdahale etmemiz gerektiğini söyledi doktorlar. İnşallah yükselmez sizinki de çok geçmiş olsun 💐
Umutveannesi Alerjikrinit biz 39.3le hastaneye gitmiştik bende koltuk altından ölçmüştüm ama oradaki doktor kafa ateşinin önemli olduğunu söylemişti. 38 çok yüksek bir ateş değil. Eğer diş çıkarıyorsa 38in üstüne çıkmaz ateş. Ama 38 üzeriyse ve ateş düşürücü verdiğiniz halde düşmüyorsa yani inatçı bir ateşse doktora götürmenizde fayda var
AliAreninAnnesi Alerjikrinit Bide temassız ölçerler oda sıcaklığından da etkilendiği için yanlış gösterebilir normal koltuk altı ölçeriniz yok mu ?
Alerjikrinit Songulhiranur Songulhiranur calpol verdim 1 saat oldu hala aynı ne zaman doktora gitmem gerekir
Songulhiranur Alerjikrinit doktorunuz numarası varsa iletişime geçin bence. Ya da hastaneye gidin. Ben ayaklarının altına limon sürüp çorap giydiriyorum evi havalandiriyorum. Üzerini tek kat giydiriyorum. İlacını da verip bekliyorum. Eğer son çare düşmezse hastaneye giderim.
Alerjikrinit Elika00 AliAreninAnnesi Umutveannesi tmm çok sağolun atletle suan 5 dk sonra ölçücem tekrar
Alerjikrinit AliAreninAnnesi yok ama bizi hiç yanıltmadı şimdiye kadar. Zaten emerken terlemeyince şüphelendim normalde çok terler. Şimdi atletle dolaşınca şurupta etki etti heralde vücudu soğudu ateşi de düştü sağolun