Zehraburan05 doktorun dediği şey küçükken su ciceği gecirmişsn ve virüs vücutta kalıyr yaş ilerledikçe stres sıkıntı ve bağışıklığı en düşük olduğu dönemde ortaya cıkıyormş o kadar ağrılı ki gece yanıyor batıyor resmn böbreğim sırtım kopacak gibiydi 4 gün ağlayarak yemk yapabldm😪