Benimde 11 aylık oğlum her sabah kontrol ediyorum dış geldimi diye her sabah hüsran gık dese aha dış geliyor diyorum 4 aylıktan bu yana herşey gelip geçiyor ama dış yok bizim doktorda 12 aya kadar gelir demişti bekliyorum bakalım bir umut insallah peş peşe gelirken zorlanmaz yavrularımız 🤕🤕