Swtlna bende çok fazla kullanmanın zararlı olduğunu duydum ama kullanmamak imkansız şiddetli burun tıkanıklığı yaşıyoruz . Hatta burnunu bile yıkıyorum yani şırıngayı doldurup bi burnundan sıkıyorum diğerinden çıkıyor sümükte akıyor ama ne fayda ki yine homurdanıyo nefes alamıyor çekmek zorundayım yani bu seferde burnu tahriş oluyo napcamı şaşırdım