Acemianne2807 Kızlar airfryde kek pogaca yapanınız oldu mu çiğ kalıyor mu altı falan birde markasını yazarsanız
Serapsfb Acemianne2807 merhaba ben xiaomi kullaniorum kekte yaptim pogacada kekte ole bi sorun yasamadim fakat pogacada cevirmistim
Birtospikannesi1 Acemianne2807 Philips kullanıyorum, kek kalıbı içinde pişirdim sadece kekin üstü biraz kuru oldu, sos yapınca mükemmel oldu, porsiyonlukmkekler de güzel oluyor hepsini denedim
Birtospikannesi1 Acemianne2807 merhaba xxl olan model, standart fırınlarda kullanılan rüzgar gülü modelini kullandım kalıp olarak