Melisahsendursun bizimki doğduğu günden beri hapşırıyor bende dedim üşüttü heralde hastahane de ama normalmiş doktorumuz öyle söyledi. Hıçkırık3 içinde genelde bebekler tok olduklarında hıçkırık tutarmış. Bizimkini tuttuğunda hemen emzirmeye başlıyorum geçiyor. Nasıl tok anlamadım ama neyse