Artık emzirmek çok zor olmaya başladı (19 aylık) her yerde meme istiyor tişörtümü açıyor doğru düzgün bir yere gidemiyorum otobüse binemiyorum.
Kıyamıyorum ama artık bunu yapmak zorundayım. 🥲
Gece sık sık uyanmaya başladı süt için.
Nasıl kesmem lazım? Birden mi yavaş yavaş mı?