KeremA Bebeğim olduğundan fazla kaka yapıyor ve cıvık bu günde bir kerekustu sadece anne sütü alıyor doktora getirmem gerekiyor mı yoksa bol Bol emzieiyim mi. Bir kere getirmiştik başka neden de ilaç önermiyoruz bu ayda bol bol Emzir demişti