Mdorukkk Busee1907 canım bir yaşından önce yaptırırsan eğer toplamda 5-6 doz vurdurman gerek ama 1 yaş sonrası da ya 1 yada 2 doz yeterli diye biliyorum. Bu dozları senin ne zaman başlamaya karar verdiğin önemli
GunesSila dilay06 doktorunuz karar verir geç değil bence genelde çünkü rota için 3-5 te yapılıyor ama bizim doktorumuz 2. Ayında da başlanıyor dedi
umosko dilay06 bugün kontrolü vardı kızımın 3.5 ay olmadan ilk dozunu yaptırın dedi yani geç kalmadınız bence
GunesSila Busee1907 menenjitte iki aşıya 3 bin verdik yine sanırım Yarında iki doz olacak 1.500 sanırım tanesi
Mdorukkk Busee1907 sağlı ocağı hemşirenize yada çocuk doktorunuza da danışa bilirsiniz ❤️ama mutlaka yaptırın derim