hunggr bir şey yapmana gerek yok , eğer kesik kusuyorsa sütünü sindirdiği anlamına geliyor. Hıçkırık da her bebekte olur yani bir sorun yok annesi😊 2 aylık kızım var onda da aynı şeyler oluyor , hıçkırık tutunca biraz sinirleniyor hemen emzik veriyorum birkaç dakika içinde hıçkırığı geçiyor.( emzik alınca yutkunuyor ya hemen geçiyor)🤭