Kızlar bebeğim altı ay on günlük beş aylıkken tadım yaptırdım altı ay ya girdiğimde artık ek gıda beslenmelerini başladık yoğurt veriyorum yumurta veriyorum @ sulu brokoli veriyorum patates veriyorum havuç kabak karışımı veriyorum ama hiçbirini sevmiyor ve mama sandalyesine oturt durduğum zaman ağlamaya başlıyor sürekli ağlıyor hiçbir şeyi sevmiyor ağzını kitliyor Ve yemek istemiyor yemek istediği ve sadece sevdiği şey ev yapımı yoğurt diğer hiçbir yemeyi kabul etmiyor ne yapacağım bilmiyorum o ağladıkça ben daha çok stres oluyorum harbi ki çok güzel bir şekilde başlıyoruz stresli değilim gayet iyi bir şekilde hazırlamışım hevesle ama yemiyor ne yapacağım bilmiyorum bana yardımcı olun nasıl sevdirebilirim yemek yemeyi yuta gelişmediği için pütürlü şeyleri kabul etmiyor sevmiyor o yüzden vermek zorundayım yutmayı öğrenmesi için sürekli bilendir da yapmak istemiyorum zorla ağlatarak vermeye devam etsem yemek yemekten soğuyacak diye korkuyorum vermesem yemeyi öğrenemez ne yapacağım lütfen yardım edin