Sudenurr oğlum 3,5 aylıktı ilk dişini çıkardığında şuan 15 aylık ağzındaki bütğn dişleri tamam. Erken çıkarmalarının dezavantajı çok temiz bakmak gerekiyoki çok erken yaşta çürümesin dişler ama şuandada mesela artık dişle alakalı sıkıntı yaşamıyoruz avantaj olarakta bunu görüyorum 😊çünkü oğlumun diş çıkarma dönemleri ikimiz içinde çok sancılı geçiyodu 😣😂