Anonim01 Günde bir iki fincan içiyorum ama ilk kez gaz yaptığını duydum 5. Aya girdik bu doğru mu ya yaşayan var mı ?
starwomen Anonim01 her yiyecek/içecek her anne de gaz yapmıyor. Ben de günde 1 fincan içiyordum ama ciddi bir gaz problemi olmamıştı
oyoyoyyedibeni Anonim01 yapmaz diye biliyorum b,bende her gün icmistim o zaman ama benim bebegim cok gazlı bir bebekti yani kahveye sıra gelene kadar 🙄 kimyon falan icerdim kasık kasık hic fayda etmedi hic, zaten 5. Aydasınız artık yapmaz ya