berosunannesi Var mı bebeği bu ayda olup dişi çıkmayanlar? Neden çıkmadı anlamıyorum bir ara salyasi da coktu kehribar falan taktık sonra azaldı ama şu son 3 gündür aşırı huysuz diş desem damakta bi kabarıklık bile yok 😀 sebebi ne çözemedim ahh cok zor
durukusunannesi_ berosunannesi 10. Aya girdiğinde patladı bizimkinin de 10 ay 21 günlük 1 buçuk dişi var şuan
Kalbiminokyanusu berosunannesi 10 ay 18 günlükden yazıyorum hiç diş yok bizdede 18 aylık olana kadar normal dedi doktorumuz
printhelloworld berosunannesi 10 ay 27 günlük bizde de hiç diş yok ama altta 2 kabarcık gördüm ve salyada artış var yakında gelebilir diye düşünüyorum
Ballilokumannesi Bizimde 10.ayda çıktı ilk dişimiz hatta hiç anlamadık bir gece ateşlendi diğer gün baktık ki dişi patlamış
berosunannesi Ballilokumannesi bir tane mi çıktı acaba yoksa iki tane birden mi patladı ya ben anlamıyorum bu huysuzluğunun sebebi diş desem damağına bakıyorum hiç bir belirti yok sizinkinde nasıldı acaba
berosunannesi Kalbiminokyanusu ne bileyim çevremizde hep dişli bebeler gördükçe ister istemez insan bi sorguluyor😀
superkahramanbiranne berosunannesi benim kızımın çıkmadı ama iştahı azaldı bu ara salya arttı ve beyazlık görünüyor