karpuzlusakiz Arkadaşlar ben çok halsizim. Emzirme döneminde kullandığınız enerji veren iyi gelen vitamin takviyeleri var mı? Süt arttırıcı istemiyorum sadece biraz güç kuvvet istiyorum… 🥲
teachermom07 karpuzlusakiz birkaç gün önce kan tahlili yaptırdım . E nabızda bütün değerlerim normal gözüküyor . Fakat doktora yorumlatıp önerdiği vitamin vs olursa kullanıcam . Size de tavsiyem bu yönde olabilir . Hangi değeriniz düşük onu tesbit ettirin önce
gececimon karpuzlusakiz valla bende yeni doğum yaptığım zaman enerjim yoktu sürekli canım kahve çikolata bolca su çekiyordu tek enerji kaynağım kahve ve çikolataydı içmediğim gün baş ağrısından çatlıyordum