Busra_ka ay benimde öyle 😅 bezden kaynaklı bence o ya... çünkü bende de oluyor ne zaman olmaya başlasa bir numara büyük beze geçiyorum o zaman düzeliyor .. şuan 2 kullanıyoruz 1 haftadır yasıyorum bu sorunu (yine) , 3 numaraya geçiş yapma zamanım geldi sanırım 😅