Ecevren Çocuktan sonra kaygı bozukluğu sebebi ile online görüşmeler sağladım açıkçası. Boğulduğumu hissediyordum. Her şey dört dörtlük olsun, çocuğuma kıymık batmasın der, kızım uyurken bile ya şu olursa, ben ne yaparım diye senaryolar yazıyordum kafamda. Gittim hallettim, travmalarım ile yüzleştim, sıkıldığımı hissettiğim an meditasyon, zihin boşaltma, reiki ile ilgilendim. Babamın kaybından sonra kaygı bozukluğı, yakın kaybettiğim için tekrar bir başladı, meditasyonlar ile toparladım gibi. Sizin için psikolojik destek şunun için olur, yalnızlığınızdan belki konuşacak biri olur. Yalnız olmayı sevmemek gibi belki bilmediğiniz travmalarınız vardır. Psikolog iyi bir dinleyici, size ne yapacağınızı değil, problemin, travmaların nerede olduğunu soruları ile hatırlatarak kendinizin içinden çıkmanızı sağlıyor. Onun dışında meditasyon bile yapabilirsiniz bence.