Cocuktan sonra psikologa giden oldu mu, cocugum gazlı falan ama cok da yoran bir cocuk degil ama bebekten sonra ne temizlik yapabiliyorum ne de dogru düzgün yemek, canım bi şey yapmak istemiyor o uyudugunda boş boş oturuyorum yanında, telefonla ugrasıyorm, bebeğim etkilenmesin diye tv zaten kullanmıyorm, dısarı cıktıgımda bi yerlere gittigimde daha enerjigim ama eve geldigimde sevmiyorum, 20 gün tstil yaptık benek de bende cok iyiydik tatilde, mutluydum ama eve geldim yine enerjim düştü yalnızım ona baglıyorm biraz ama bilmiyorum. Enerjim yok günüm boş boş grciyor kızımla dogru düzgün oynayamıyorm, evin dagınık olması canımı sıkıyor ama düzenlemek de istemiyorum, böyle sacma sapan bir haldeyim. Ben gibi olan var mı gerçekten psikolojik destege mi ihtiyacım var bilmiyorum. Bebekli annelere bakıyorum ya diyorum acaba evinde de mutlu mu nasıl yapıyor bebekle falan diyorum, bmyle enerjik maratonlu gecsin istiyorum günüm ama olmuyor, bu arada bebegim 5 ay 12 günlük