Fulyag Melanne İlk diş 9,5 aylıkken çıktı 1 ay sonra 2. Yi çıkardı 2 hafta kadar önce de üstten 1 tane çıktı tek tek birkaç ay arayla çıkıyor okula başlayasıya kadar tamamlanır inşallah 😄😄
NhLpRn Deletedmom307 doktorumuz bu ayın özelliği o elini ağzına götürmesi diş anlamına gelmez demişti bizde de iki el de sürekli ağızda
TugbaEymn05 Benim oğlum da 4 aylıkken iki diş çıkardı şuna 6,5 aylık üst iki dişide daha çoktu ☺️ Bebekten bebeğe değişiyor galiba