ayse74fe biryazgecesi canım ben tupleri baglattim ama daha sonra actirdim ameliyatla çocuk istediğimiz için tekrar bağlıyken hamile kalma şansı binde bir ama actirdiktan sonra da kesin olacak diye bisey yok yüzde 50 yüzde 50
ceriio biryazgecesi burada birisinin doktoru tüpleri bağlı olduğu halde hamile kalmıştı sanırım öyle birşey okumuştum yorumda 🥲
Minel-inannesi biryazgecesi yorumlarda bi hanimefendi soylemisti, tupleri bagli oldugu kalde yengesinin hamile kaldığını ama ben etrafimda hic denk gelmedim🤷
busraalanya biryazgecesi zaten şu an stres yaptığından geçikiyordur bende bağlattım doktorun iyi bir doktorda sorun olmaz bence
biryazgecesi ayse74fe sağlıkla büyüsün bebeğiniz 🌸 ben de bağlattım 6 ay önce ama adetim gecikti korkuyorum
ceriio biryazgecesi neyse belki havalardan , stresten gecikmistir veya bu ay geç yumurtlama olmuştur belki ondan adetin gecikmistir