Kızlar selam. Silverette marka gümüş kapaklarım ve silikon halkaları var. 2 aydır yani doğumdan beri kesintisiz kullanıyorum. Son bir haftadır falan iki göğsümün de ucu çepeçevre kıpkırmızı ve aşırı acıyor. Bebeğimin ağzının denk geldiği bölüm diye düşünüyordum. Eşim söyledi bu kırmızılık tam kapakların boyutunda diye. Ölçtüm gerçekten kapakların kapattığı kısım yuvarlak olarak kıpkırmızı. Şimdiye kadar gayet memnundum neden böyle olmuş olabilir? Genelde süt içinde kalıyorlardı acaba süt mü pişirdi diyorum. Bir süreden sonra bırakmam mı lazımdı acaba kapak kullanmayı diyorum ama öyle bir şey de yazmıyor. Garmastan pomat sürdüm kapakları kullanmayacağım bir süre bakalım iyileşecekler mi