Kızlar ne uaptımsa emzirmeyi gece kesemiyorum birkaçını atlatabilsek de ik ikez kriz yasatıyor iki kez emiyo ve memeden ayrılmak da istemediği çok oluyor nasıl yaptınız gece nasıl kestiniz yardim edin lütfen . Gelişimi için gece beslenmesini kesin diyorlar ? 21 aylık olacak