Ay26 Merhabalar, 30 aylık kızım gündüz uykusu gece uykusuda dahil uyumamak için direniyor aşırı derecede ağlama krizlerine falan giriyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Sebebi ne olabilir ? Bu sorunu nasıl çözebiliriz ?
seleno Ay26 benim kızımda aynı durumda baya direniyor ağlıyor uyumamak için 38 aylık şuan. Sallanmadan uyuyor normalde ama bu sıra salla diye ağlıyor sebepsiz yere. Ben dönemsel olduğunu düşünüyorum.
kirmizibasliklikiz_ seleno bu yuzden cinnet gecirebilirim . Cocuklarim desteksiz uyurlardi. Su son 2 aydır ikiside butun gece uyanıp salla diyor.. sabaha kadar çocuk salliyorum.. umarım donemseldir yoksa bir yerde bayilip kalicam 😂
Ay26 seleno normalde destekli uyuyor bizim ki ama asla uykusuna direnmezdi biberonunu alıp uyumaya gidelim diyordu şimdi okadar farklı ki ağlamaktan artık nefesi kesiliyor midesi bulanıyor değişik haller de umarım dönemseldir huy edinmesinden korkuyorum 😔