1 yaşında bebeğimle yemek yapmakta çok çok zorlanıyorum. Sürekli bacaklarıma sarılıp ağlıyo. Kucağımda olup yaptıklarımı izlediği zaman gıkı çıkmıyo ama tek ellede yemek yapılmıyo. Kanguru giyiyorum bu sefer belim kopuyo 11kgı geçkin çünkü. Yere tava tencere kepçe plastik ne varsa koyuyorum ama onlarla max. 15-20dk oynuyo o kadar sürede yemek yapamıyorum. Öğrenme kulesi alsam aldığıma değer mi? En azından yanımda durur gene eline oyalayıcı bişeyler veririm beni rahat izler diye düşündüm. Kullanan var mı? Parasına değer mi?