senas93 Enlsr her bebeğin doğum kilosuna göre gelişimi farklı doktorumuz ayda 1 kg alması lazım demişti :)
Enlsr senas93 ay kuzum bizimki bu ay 540 gram almış sütümmü yetmiyo doymuyormu acabaa kafayı yicem ayın 10 nunda gidicez kontrole 🥹
senas93 Enlsr benim kızım kilo alamadığında doktorumuz dengeli beslenmem gerektiğini yumurta et sebze tatlı her şeyden yemem gerektiğini söylemişti bir de eğer emzirme esnasında tek memeyi boşaltmıyorsa iki memeden az az emiyorsa sadece önsütü içiyor yağlı kısmı içmediği içinde kilo alamıyormuş bunlara dikkat edebilirsiniz ☺️
Enlsr senas93 aşkım geceli gündüzlü 2 saati geçirmeden besliyorum nie böyle oldu anlamadım çocuk açmı ondanmı doymuyor mu die die rüyalarıma giriyor yaa
noluyasanagenemiros Enlsr 2 doktora götürdüm ikisi de normal ama biraz fazla olsaydı dediler mamayı artırdık ama iştahsız herhalde ne mama ne meme zar zor içiyor
senas93 Enlsr dediğim gibi proteini artır çünkü doktorum sütün kalitesi önemli demişti ne kadar emzirsende kalitesi kötü olunca yaramıyor çocuğa bir de ben o dönemde doktorumun tavsiyesiyle her gün bir tane aşure yemiştim ve kilo almıştı bebeğim sende dene mutlaka🌸😌
tosbiksmoms Enlsr bize gayet normal denildi. Hatta bir ara mama da takviye ettik ama yine aynı oldu bebekten bebege değişiyormuş ben kabullendim artık.😀 anne zayıf,baba zayıf,abi zayıf.😀😀