witcher çok şükür içimi okudunuz eşim ve ailesi hep böyle diyor sese alıştır böyle olmaz falan e uyuyamiyor işte çocuk ben odadaki saatin tık tık sesinden bile uyuyamayan insanım bebek nasıl uyusun gürültüde, gündüz zaten toplasam iki üç saat uyuyo ona da kıpırdamadan sabrediyorum ben ama kaynanamlar çıldırtıyor beni gelip uyuyan çocuğun dibinde bağıra bağıra konuşuyorlar