Bizde 7 aylık olacağız biter dedikçe artıyor gibi . Uykusunda hala gazını çıkartsmıyor ve gece saat başı kıvranarak uyanıyor. Bu kadar uzun sürmesi normal mi hiç bilmiyorum . Gündüzleride aynı şekilde uyutuyorum ya gaz sancısına uyanıyor ya da kaka yapmak için :):) en uzun ne kadar sürüyor acaba diye merak ediyorum :D