Zinnetnur benim eve aldim, duruyo evde. Yasina girmek uzere bu zamana kadar 2kez kullanmak durumunda kaldik. Bebegin sagligi icin yapilmasi mecbur olan seylerde dogrumu yaptim yanlismi diye dusunmek sizi yipratir. Ayni sekilde antibiyotik kullanimi icinde gecerli. Asilari icinde gecerli. Nebulle hava verirken cok agliyo bebeler ama yapilmasi gerekli, daha cok hasta olmasin diye. İcinizi ferah tutun. Siz bebeginizin sagligi icin yaptiniz ve yaptirdiniz bu uygulamayi.