Gamzeli2206 Duruzklk gaz olabilir mi acaba benim bebeğimde 6.ayın içinde gaz olayımız bu aylarda çok arttı uyuyunca uyanıyor ve üstten gaz çıkartıyor gaz çok bunaltıyor o yüzden artık uyumuyor