Beşikte uyumayı bıraktırmaya çalışıyorum daha doğrusu sallanmayı.. salla dur yapıyorum uyuduktan sonra yatağına alıyordum bir haftadır uykular haramdı sürekli kendini uyandırır ters döner filan ben dişten filan uyumuyor diye düşündüm ilk başlarda.. ama dün akşam yatağına koyduktan yarım saat sonra başladı bu mızıldanmaya aldım beşiğe bıraktım devam etti uykuya bende uyumuş kalmışım onun dalmasını beklerken ve sabah 8 e kadar uyuduk😂 anladım ki yatağında uyuyamıyor ne yapabilirim 🤧