Birberenannesi Kızlar kızım 15 aylık dün gözü kanlandı hafif bu sabah iyice kanlanmıştı. Doktora gittik hemen arpacık dedi krem ve damla verdi. Daha önce bebeğinde arpacık çıkan anneler var mı? Süreci nasıl atlattınız, önerebileceğiniz bişey var mı?
Pol34 Birberenannesi 10-15 gün önce çıkardı ilk kez. Krem verdi bi de soğuk çayla silebilirsiniz demişti doktoru. Gözü çapaklandı bi baktım ertesi gün arpacık çıkmış 2-3 gün sonra kayboldu