Gerçekten çok sinirliyim şuanda eşime traş makinesi seti aldım doğum günü yaklaşıyor diye içerisine birde güzel not ekledim bugün kargom geldi bı açtım kutu ezik içerisinde notta yok ben şimdi napicam ulaşım numarasıda yok iadeye edememde çünkü PTT çok uzak bebem var buralarda bilmiyorum kimsede yok bırakacak ayy sinirliyim çok 😡 ulaşım numarası bulsam saydircam