Bugün eşimin doğum günü evde bişey yapamicam halıları vs kaldırdım temizlik ile uğraşıyorum ama iş yerine gidip bir sürpriz düşünüyorum çocuklar 5 te okuldan çıkıyor onları alıp pasta alıp gitmeyi düşünüyorum yada ofisimi suslesem abartılımi olur bilmiyorum kafam karışık fikir verirmsnz napsam