burcuasel23 Kurumsal markette çalışıyorum yarın ücretsiz iznim bitiyor işi bırakma durumum söz konusu. Duyumlarima göre bebeğime bakacak kimse yok diyerek ayrılırsam hem tazminat hem issizlik maasi alinabiliyormus. Bilgisi olan var miii