TubaSare Kızım 12 aylık şuan iki aydır koltuklardan yürüyor sıralıyor deniyormuş ne zaman yürür bebekleriniz sıraladıktan ne kadar süre sonra yürüdü
Bugleminannesi28 TubaSare 6. Aydan beri sıralayan kızım 10. Ayında yürüdü oda bir kaç adım kendi kendine atıp oturuyor daha koştur koştur yurumuyor
Mustininannesi06 Yaşına girdikten 2 hafta sonra yürüdü daha önce adım atmıştı ama yürümesi yaşından snra oldu
tekbasimabakiyorum TubaSare ben ve eşim 9 aylıkken yürümüşüm. Kızım 8 aylık sıralıyor bakalım ne zaman yürür… Bize çektiyse bir iki ay içinde olabilir. Ama erken yürümesi iyi bir şey değil bence en azından 11-12 aylık olsun 😁
Maviim TubaSare 14 aylık oldu tam. Sıralıyor, elinden tutunca yürüyor veya tek elle tutunarak kısa mesafe adım atıyor ama kendi yürümüyor henüz 😄