Öncelikle herkese merhabalar sevgili anneler ve hamileler. Ben bundan 19 ay önce 32+0 da bir anda su kesesinin açılması ile doğum yaptım oğlum 1 ay küvözde kaldı. 28. Haftadan itibaren suyum kademeli olarak azalıyordu 30. Hafta civarı biraz toparlamıştı sonra 32 de birden su gelişi oldu. Bu aşamada denemediğim şey kalmadı günde 6 litre su içtim havuç suyu denedim maalesef hiç bir şey fayda etmedi. Bu arada mthfr heterezigot bozukluğum olduğu için koruma amaçlı bir hamilelik boyunca oksapar iğne ve coraspirin kullandım. Şimdi tekrar hamileyim ( korunduğumuz halde ki asla kolay hamile kalan biri değildim) fakat aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum ya daha da erken doğarsa ya sakat olursa beyin gelişimi tamamlanmadan doğup diye kendimi yedim bitirdim ne yapacağımı bilemiyorum aranızda benim gibi kesesi açılıp 2. Hamileliğinde sorun yaşamamış biri var mı lütfen fikirlerinizi bekliyorum 🙏