Bebeğim 1 yaşında bugüne kadar hiç oturtup ekran izletmedim, tabi ki ister istemez gördü çizgi film baktı ama 1 senedir izlediği toplam tv süresi yarım saati geçmemiştir. Geçen hafta çok hastaydım, bebeğime 2-3 gün benim ailem baktı (benim evimde, ben içerde yatıyodum) benim çocuğum çok hareketli baş edemedikçe tv açıp çizgi film izletmişler. Sonra gittiler ben toparladım ama akşamları yorgunluk çöküyodu o yüzden 2-3 günde eşim işten geldiğinde çocuğu verdim ben yattım uyku saatine kadar eşim baktı bu sırada eşimde tv izletmiş. Yani yaklaşık 1 haftadır günde 5dk-10dk derken günlük toplam yarım saat kadar tv izlemiş (benim tahminim, onlar dk tutmamış tabi) baş edemedikçe açmışlar. 1 senede toplam bu kadar izlememiştir 😔. Bugün herkes evine, işine gitti biz bebeğimle baş başa kaldık sanki algısı azalmış, sabrı azalmış, dikkat süresi azalmış gibi geldi. Bul-tak oynamayı çok severdi birlikte oynardık şimdi parçaları bitirmeden bırakıp gidiyo. Büyük legolardan ev, araba yapar oynardık şimdi ilgisini çekmiyo. Küpün içine şekilleri atardık defalarca yeniden atmak oynamak isterdi şimdi 2-3 tane şekil atıp bırakıyo. Kitap okurduk çok severdi şimdi kitap bitmeden kalkıp gidiyo. Birazda huzursuzluk, hırçınlık var. Tv yüzünden mi böyle oldu yoksa 1 yaş atağı dedikleri şey yüzünden mi? Yeniden eskisi gibi olur mu yoksa bu tv etkisiyse eğer böyle kalır mı tecrübeli anneler yazarsa çok sevinirim moralim bozuk😔