NessaSar ahh arkadaşım gel sarılalım.. bizde 1 yaş olmak uzeriyiz.bir ara 8300 lerdeydik .hasta falan olduk derken 7800 uz şimdi.cok iştahsız. Biberon da tutmuyor.en azından devam sütü içerdi..bizim gibi annelere yardımcı olanlar yardımcı olsun lütfen .. 2 yaş öncesi balık yağı, vitamin, vb önermiyorlar bildiğim kadarıyla