benaslindayogum Daha önce katılan var mı kaç gün sonra satmam gerekiyor hiç bilgim yok bide ebebek falan ne kadar kazandiniz bu kadar küçük paralara kazanç oluyor mu
Kuzeynepp benaslindayogum valla kucuk bi parayla gircekseniz hic ama hic uğraşmayın degmez. Bide firmada önemli ama kucuk parayla grcekseniz bile cok fazla kalmanız gerekki olurda 5 10 yil snra firma tavan yaparsa belki. Buyuk paralar lazm.
ahkalbimm benaslindayogum ben katılıyorum sürekli halka arzlara. E bebekten ne kadar kazandığımı hatırlamıyorum. Ama son iki ayda ki bütün halka arzlardan 9 bin kazandım.
ahkalbimm Mommygirl borsa hesabım var. Halka arz olacak şirketleri bazı sayfalar paylaşıyor. Talep toplama günlerini falan. Daha sonra talep ediyorum o kadar. Gerisini bekliyorum artık. Daha sonra tavan bozunca da satıyorum.