PamukPrensesannesii hayır hayır şimdi 230larda. Küresel bi sıkıntı çıkacağı belliydi, ben bikaş hafta önce sattım şimdi düşükten topluyorum. Şimdi satım zamanı değil alım zamanı. Elinizdekini satmayın, kenarda paranız varsa alım yapabilirsiniz bence.
Yatırım tavsiyesi değildir😁