4aydir aldığımız eğitim işe yaramıyor her geçen gün dahada kötüye gidiyor sağlık kontrolleri ertoterapist görüşmesi yapıldı herhangi bir sorun çıkmadı uykuya engel bir durum yok ama çocuk inat sanki hergun dahada inatlasiyor bizle.22ayligiz şuanda geceleri 2saatte bir uyanıp yanimiza geliyordu bu 3gundurdr ağlamadan çaktırmadan gelip yanımıza yatıyor sabah eğitmenimiz en son bu çocuğa yapacak bişey yok kendi kendine düzelmesini bekleyeceğiz artık istersen iadeni yaparım başka eğitmenlerle görüş dedi kabul etmedim.bi süre odasında onunla beraber yatmamızı söyledi odasına tam adapte olana kadar kaygıları geçene kadar bu şekilde bı süre ilerleyeceğiz kazamiz mübarek olsun ben akşam odaya yere yatak sermeye gidiyorum 🤣