Tatlican evlilik yılıyla alakalı değil çok eşya doldurmakla alakalı bir durum. 4 senelik blendarı kullanıyorum. Uzun gidenler oluyor gidemeyenler hep kaldırdım. Atmaya kıyamadım. Ama atıyorum yarar olanları da dağıtıyorum. Yeter ki sadeleşme olsun evimde küçük heryerde eşya depo sistemi var çok zor oluyor. Yeni ev bakıyoruz olursa taşınacağız burayı satıp daha büyük bir yere dolaplarım da çok az daha kutuda çıkaramadığım kullanacağım mutfak eşyamda var.