Arkadaslar merhaba 12 günlük anneyim bebeğim emiyor onda gaz olmasın diye kimyonlu su içiyorum, bende kabız olmamak için ve süt olsun diye günde 1 kase kayısı hoşafı içiyorum bazen 2 kase. Son 2 3 gündür bebeğim gaz sancısı çektiği için kimyonlu suya başlamıştım onunla mı alakalı yoksa hoşalftan mı yada havalar soğudu diye mi bende aşırı bir gaz sancısı ve ishal durumu var. Bu durum saydığım sebeplerden olabilir mi emziren annede de gaz oluyor mu bu normal mi