vecihi ilk gunden aspiratör ile temizliyorum. Serum fizyolojik kullanmadım hiç. Ben temizlemeden önce yüzünü ılık bir su ile yıkıyorum, sonra da parmaklarımla burnunun kenarlarına çok cok minik bastiriyorum, bu şekilde zaten içerisindeki pislikler yumuşuyor. Sonra da onları çekiyorum. Günde 3-4 defa tekrarlıyorum bu islemi, burunları çabuk doluyor.