Merabalar bebegim 3 aylık grip olmustu iyileşti hiç ilaç kullanmadık . Bir haftadır hiç bişeyi yoktu dün gece aniden ateşi 38 e cıkdı hemen acile götürdük kan tahlili aldı doktor muayene etti film çekti . Balgamı var iyileşmemiş demekki tam dedi antibiyotik yazdı . Ama recetese 6 aylık ve 6 yaş arası kullanılır diyor daha cok küçük antibiyotik vermek istemiyorum . Siz bebekken kullandınızmı