Asil_21 tabi doktoru önerdiyse bizim bir şey söylememiz pek doğru olmaz. Ancak ben kendi tecrübeme dayanarak tam gün için 4 yaş daha uygun geliyor. 2 yaş için bence bakıcı daha iyi bir seçenek gibi . Ancak bakıcı olayı da büyük bir sorun , eve kamera takılması , bakıcının bunu kabul etmesi , referansları gibi bir sürü etken var. Eğer kreş içinize siniyorsa devam edin , benim bakıcı tecrübem hiç olmadı . Hep annem baktı . Geçen sene 3 yaş için yine gittiği anaokuluna kaydettirmiştim . Ancak kızım alışmadı ve ben de zorlamadım , bıraktı . Bu sene güzel gidiyor , alıştı . Öğretmeninde çok önemli olduğunu düşünüyorum. Maalesef çalışan anne olunca yarım gün seçeneği de bizlere uymuyor .