Kızlar merhaba kızımın ateşi dün 38,5 oldu. Sebebini anlayamadım açıkçası. Diş desem bu denli ateş yapar mı, zannetmiyorum. Keyfi de yerinde, hasta gibi de değil, çözemedim. Doktorumuz 4. Gün sonunda da geçmezse getir dedi zaten gideceğim ama bu sabah farkettim ki özellikle sağ yanağında hafif bir döküntü var. Sanki tahriş olmuş gibi bir kabarma hafifte kızarık . Diğer yanakta yok gibi. Bu neden olmuş olabilir? Vücudunun başka bir yerinde buna benzer bir döküntü yok. İnternete baktım 5. Veya 6. Hastalık diyor ama vücudunda bu tarz döküntü yok 😒 var mı başına gelen?