Iremnurr_mms_34 Kızlar oğlum 6 aylık dişi çıkıcak ama çok zorluyor bi kaç ilaç kullandım ama faydasını görmedim çok ağrısı var calpol falanda veriyorum ama fayda etmiyor bana önereceğiniz şeyler varmı çok bunaldım artık evde mal gibiyim bütün gün başımın ağrısından