Tombikdonerartikcokpahali işte ben farklı birsey de yapmadım. Hep yediği şeyler kahvaltı da salatalık peynir yumurta pekmez sonra yogurt ve hep içtiği çorbalar sehriye,tarhana,yogurt,mercimek gibi… akşam yemeğe de genelde sebze pırasa,ispanak,fasulye,bezelye gibi yada et tavuk yemeği ama bunları sürekli veriyorum yani sürekli ekstra farklı birsey baharat veya başka birseyde kullanmadım sürekli yaptığım şekilde yapıyorum o yüzden alerji olmadığına eminim dedim…
Ve asla altını bile degistirtmiyor alerji olsa hissetmez belki ama bildiğiniz pişik kanıyor ve dokunuyorum kuruluk var bariz tahriş olmuş yani eminim bezden olduğuna ama yine de aklımı kurcalamiyor değil yarın doktora goturcem farklı bir doktora bu sefer bakalım ne diycek şuan canı öyle yanmıyor önceki gibi hatta tma geçti gibi dedim ama kaka yapınca tekrar kanamaya başlamış yani ne kullansam bilemedim sürekli travazol da iyi değil diyorlar