Elfkaraks Kızlar selam bebeğim 4.5 aylık oldu 2-3 haftadır düzgün emmiyor günde 4-5 kez 5 dakika falan alıyor bırakıyor sağınca biberonla içiyor ama doktor sağmayı çok önermedi ek gıdada önermedi 1 ayda 250gr almış sadece şuan 6.000 kg
anonim351 Elfkaraks benimde öyle doktorumuz emzir emzirdikten sonra 30 cc mama ver dedi . Bir emzir ikinci emzirmede mama ilavesi bi dolu bi boş gibi. Öyle toparladık biraz
parsoglan19 Elfkaraks biberon meme reddini arttırır diye demiştir muhtemelen. Bana da kesinlikle kullanma dedi.3.5 aylık olduğundan beri meme reddi yaşadım. 15 gün sonra düzeldi şimdi 4.5 aylık yine başladı delirecegimmm
handemiyy Elfkaraks hımm çok çok zayıf değilmiş en az 6500 olması gerekir ortalamaya göre aslında kilosu geride ama dr çok çok gerekli görmediği için mama dememiştr o daha iyi bilir sonuçta
parsoglan19 Elfkaraks ilk 3 ay güzel kilo aldığı için doktor soru yok olabilir dedi ama şuan kilo alımı durdu ne emiyor ne uyuyor delirmek üzereyim Allah yardımcımız olsun
noluyasanagenemiros Benim de bebeğim kilo almamış 3,5 aylığız 2 haftadır hala aynı kilo da bana normal gelmiyor mamanın yaradığını düşünmüyorum kesik kesik kusmuyor çünkü normal balgam atar gibi kusuyor bez sayımız da azaldı zaten
Elfkaraks noluyasanagenemiros bizimde öyle kusmalar azaldı önceki gibi katı kusmuyor gün içinde maksimum 4 kez bez değiştirir olduk
Elfkaraks parsoglan19 bizimde öyle ilk 3 ay kilo alımı gayet iyiydi ama 1 aydır hiç almıyor neredeyse
Yso Şırıngayla mama verebilirsiniz aç kaldığını düşünüyorsanız.Belki de büyüme atağı geçiriyordur.Dorduncu ayda oluyor bu.Ben yeme konusunda çok zorluk ceken bir anne olarak konuşuyorum.Bazi bebeklere ne yaparsan yap kendine bir beslenme şekli oluşturuyor ve uymak zorunda kaliyorsun buna.
Elfkaraks Yso doymadığını düşünmüyorum aslında dediğiniz gibi bi atak dönemi farkındayım ama birden emme sayısı baya azalınca insan bi stres oluyor